NB! Det er vigtigt, at du vælger den rigtige integrationsløsning, som passer til netop din forretning for at få et effektivt setup og dermed fuld udbytte af Shipmondo.

Når du opsætter din ordreintegration til din webshop tilbyder vi mulighed for at vælge mellem to integrationsløsninger.

Overfør til forsendelseskladder

Denne integrationsløsning overfører kun dine ordrehoved-informationer til Shipmondo, det vil sige:

  • Ordrens afsender- og modtageradresse 
  • Kundens valgte leveringsmetode og evt. udleveringssted

Herfra kan du med få klik klargøre dine forsendelser/pakkelabels hurtigt og effektivt.

Vi anbefaler denne integrationsløsning, hvis du allerede har et godt system til håndtering af dine ordrer og udelukkende ønsker at bruge Shipmondo til booking af forsendelser og udskrivning af pakkelabels til dine ordrer.

Benyt ordrehåndtering 

Denne integrationsløsning giver mulighed for at du kan håndtere dine ordrer og fragt fra et sted. Det vil sige udskrive af pluklister, følgesedler, håndtere betalinger og klargøre dine forsendelser/pakkelabels direkte fra Shipmondo (se eksempel her).

Denne integrationsløsning overfører både ordrehoveder og -linjer til Shipmondo, herunder:

  • Ordrens afsender- og modtageradresse 
  • Kundens valgte leveringsmetode og evt. udleveringssted
  • Kundens valgte betalingsmetode
  • Varer, varelinjer, rabatter, beløb m.m.

Vores processer i Ordrer-løsning er bygget efter "best practices" og har fokus på at effektivisere/automatisere en webshops arbejdsgange. 

Vi anbefaler denne løsning til alle, medmindre at du et eget ordrehåndteringssystem, som du er tilfreds med, eller hvis din forretning har særlige behov/krav, som ikke kan opfyldes af vores standard-løsning.

Platform understøttelse

Se en oversigt over webshopssystemer og betalingsløsninger, som kan bruges med ordrehåndtering her.

Fandt du dit svar?