Du kan sende en personlig besked til din modtager i form af en e-mail og/eller en SMS i forbindelse med en forsendelse. 

I den personlige besked har mulighed for at skrive i din helt egen besked og du kan bl.a. flette informationer som afsenders navn, modtagers navn og trackingnummer ind i beskeden.

Den personlige besked sætter du op en gang, og derefter kan du til-/fravælge den, når du opretter en forsendelse.

Når den personlige besked er tilvalgt afsendes den umiddelbart efter forsendelsen er oprettet.

Øg kundeloyaliteten med Personlig besked 

Den personlige besked hvad enten den sendes pr. SMS eller e-mail, er en super mulighed for positiv branding af din virksomhed. 

Det er her du har mulighed for at give udtryk for netop den identitet I har, og for at give kunden det lille ekstra, der gør, at de kommer tilbage. 

De fleste kunder er glade for at få tilsendt trackingnummer til deres forsendelse, men derudover kan en hilsen fra den, man har handlet med, også være med til at øge kundeloyaliteten.

Opsætning af Personlig besked

Gå til menuen Personlig besked.

Her kan du se de variabler, som du kan anvende, og du kan redigere dine beskeder direkte i besked-boksen.

Brug knappen Testvisning for at se, hvordan det endelige resultat vil se ud.
Når du er tilfreds, trykker du Gem.

Eksempel på testvisning af SMS:

Eksempel på testvisning af e-mail:

Fandt du dit svar?