Har du et Dinero regnskabsprogram, så kan du automatisere din ordre- og fragthåndtering med integration mellem Pakkelabels.dk og Dinero.

Du kan læse om hvad denne integration gør her.

Følg disse 3 simple trin til opsætning af din integration

Vores Dinero integrationsløsning har brug for at kommunikere til dit Dinero regnskab via. Dinero API, som kun er tilgængelig for Dinero Pro brugere. Det er derfor et krav, at du er Dinero Pro bruger for at benytte vores integration med Dinero regnskabsprogram.

1. Log ind på dit Dinero regnskabsprogram. 

Gå til Indstillinger (den lille tandhjul i toppen af siden) > API.
Klik på +Ny API-nøgle.
Navngiv adgangsnøglen og klik på Opret API-nøgle.

2. Dinero har nu generet en nøgle til dig. Gem API-nøglen og Firma ID (står i bunden af siden), de skal bruges til opsætning af integration i næste trin.

3. Log ind på din Pakkelabels-konto her.

Gå til Indstillinger > Integration og klik på +Opret Integration.

Udfyld felterne som følger:

Platform: Dinero Invoices
API Brugernavn: API-nøglen fra forrige trin
API kodeord: lad feltet være blankt
API URL: firma ID hos Dinero

Sæt flueben i Aktiver integration.

Klik på Opret.

Integrationen er nu opsat, og nye ordrer fra din shop vil automatisk blive importeret hvert 10. minut.

Klik her og læs hvordan du opretter en forsendelse ud fra en importeret ordre.

Fandt du dit svar?