Har du en ScanNet Webchop 2-shop, så kan du automatisere din ordre- og fragthåndtering med integration mellem Pakkelabels.dk og ScanNet Webshop2.

Du kan læse om hvad denne integration gør her.

Følg disse 4 simple trin til opsætning af din integration

NB! For at Pakkelabels.dk kan kommunikere med din Scannet-webshop er det påkrævet, at du har API-modulet aktiveret på din webshop. Læs mere her.
Hvis du ikke har Brugerstyring-modulet aktiveret, kan du gå direkte til trin 3 og benytter dit almindelige login til din Scannet Webshop2.

1. Log ind på dit ScanNet Webshop2 admin.
Gå til Indstillinger > Brugerstyring i topmenuen.
Klik på Tilføj for at oprette en ny bruger.

2. Udfyld som vist på skærmbilledet forneden, og klik på Gem.

Aktiv: Ja
Brugernavn: pakkelabels
Fulde navn: Pakkelabels.dk
Gruppe: Salg
Adgangskode & Gentag adgangskode: Her vælger du en passende adgangskode.

Brugernavn og adgangskode skal du bruge senere i processen.

3. Log ind på din Pakkelabels-konto her.
Gå til Indstillinger > Integration og klik på +Opret integration.

Udfyld felterne som følger:
Platform
: Scannet Webshop 2
API Brugernavn: brugernavn fra trin 2 (hvis du ikke har Brugerstyring, brug dit normal Brugernavn til shoppen)
API kodeord: adgangskode fra trin 2 (hvis du ikke har Brugerstyring, brug dit normale Kodeord til shoppen)
API URL: URL-adresse til din shop (husk http:// eller https:// foran)

Sæt flueben i Aktiver integration.

Klik på Opret.

Integrationen er nu opsat, og nye ordrer fra din shop vil automatisk blive importeret hvert 10. minut.

Klik her og læs hvordan du opretter en forsendelse ud fra en importeret ordre.

Fandt du dit svar?